4 april 2011

Ur form - i form

Måndag. Och det känns verkligen som måndag. Just nu befinner jag mig i ett stadium där jag funderar kring fördelarna med att vara egenföretagare. Jag undrar om jag har missat nåt. Folk säger att det inte är meningen att ägaren till ett blomstrande företag ska ärva personalens avlagda datorer och köra gamla bilar - och efter ett par år med 50% sjuk- och föräldrapenning utan att ha varit helt utan arbete en endaste dag och med minus i kassan varje månad känns det som att jag börjar hålla med.


Kanske kan det vara omgivningens snörvlande som påverkar mig negativt också. Tre av tre...100%...av närvarande personer av manskön är förkylda. Motsvarande siffra för det täcka könet är...TADAA...0%. Vad säger det?!?!



Fredrik tycker INTE om att vara snorig...


Nån som närmar sig en ganska bra form (och som är tjej...förstås...) är Fella. Här en liten filmsnutt på hennes uppvärmning på löpbandet - och på Coach Birk.


Nu siktar jag på sängen. Måndag kan inte ta slut fort nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar