26 april 2011

Hjärtmuskelinflammation har väl ingen dött av..?

Sitter ihopbruten i soffan efter en 7,5 km promenad från hundträningen. Kanske inte det smartaste draget när jag (och lilleman) varit golvade i dyngförkylning hela dagen. Men å andra sidan är väl avvägda beslut och självbevarelsedrift inte mina starkaste sidor...

Struktur och planering är inte heller mitt kännetecken. Har, i feberdimma, anmält till flera lydnadstävlingar tätt, tätt inpå varandra i dag. Har försäkrat mig om att jag får byta till lk 3 ifall jag skulle klara mitt lp 2 i tidigvarande tävling. Men det kommer inte att finnas utrymme för att träna in momenten - särskilt med en trög och vek löptik. Ja ja - nu när Karin Wulff flyttat från stan får jag väl ensam stå för underhållningen på tävlingarna!

Har anmält till Sommarcampen också. I år lyckas vi få till det så att hela familjen kan åka ner på lägret. Har fått välkomnande och trevliga mail och generösa erbjudanden som gör att längtan till ett av årets höjdpunkter är stor. Nu hoppas vi bara på toppenväder de aktuella dagarna i början av juni.

Självkritiska fotografen Freja har efter en hel del övertalning förärat mig med lite bilder från den gångna helgen. Jag tror jag låter dem låter tala för sig själva - av nån anledning känns det inte som om jag har så mycket klokt att säga i kväll...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar