9 april 2011

Det kostar att ligga på topp

Tänkte skriva ett inlägg innan helgen, men så rullade allt på och nu blir det bara ett snabbt inhopp innan dagens loppis.

Fredag var en relativt lugn och konstruktiv dag. Vi la bland annat sista handen på jobblokalen...



...observera den lilla gollvvärmaren i hörnet nere till höger som alltså inte är en innovativ matta utan en tämligen uttråkad och trött Birk...



Lördagen var desto mer aktiv. Medan jag jobbade på årets familjehemsdag - som vanligt en trevlig historia - så åkte Fredrik och Birk söderöver för att hämta en båt. Åh, vad jag längtar till sommar och stugsäsong!

Som ni kanske ser, har metrobloggen.se genomfört ett antal förändringar. I o f s välkommet eftersom jag varit heligt förbannad på funktionerna, men bakåtsträvaren Jenny-Ann tycker förstås inte att den här versionen är bra heller. Jag slutar skriva innan jag sprängt nåt viktigt blodkärl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar