23 september 2010

AJJKIIIAA!!!

Som Fredrik skulle ha uttryckt det. IKEA för oss dödliga.


Där var vi i dag. Bara så där helt apropå. Som om vi inte har besökt ett otal IKEA-varuhus på våra resor söderöver...


12 timmar bakom ratt och kundvagn. Sen direkt iväg på ett step up-pass med Karin, Freja och lånedottern Jennifer. Åter igen kunde jag med viss förvåning konstatera att det var överlevnadsbart. Den främsta utmaningen är nu att utöka kretsen av motionerande och samvetsgranna personligheter i min närhet. Därför skriver jag till Dig...ja, just Dig... Du, en av de tre män i min närhet som befinner sig i åldern 36 - 38 år och en uppskattad längd av 1,68 - 1, 72 m... De andra två har redan uttalat löften om att vid åtminstone ett tillfälle medverka på ett dans-, step up eller KiBox-pass. Du ballar väl inte?!?!


I morgon blir det en tur ner till Umeå igen. För andra gången denna vecka. Förutom en tripp till Haparanda och otaliga resor in till stan. För det är ju liksom onödigt att sitta still.

2 kommentarer:

  1. Trevligt med en liten IKEA-tr, där hittar man ju alltid något som man "bara måste ha"!!Bra att du utmanar gräbzen, kan behöva lite annorlunda träning de åxå :o)

    SvaraRadera
  2. Ärligt så vet jag inte hur det blir. Det är arbetsförnedringen som bestämmer vart jag hamnar! :/ Men blir det så att jag måste röra på mitt tunga arsle så smiter jag inge långt iaf :P& duu, kommentaren värmde lite extra i mitt kalla hjärta. Tack!:)

    SvaraRadera