25 augusti 2010

Verklighetsflykt

I går körde jag inte bil en enda meter!!! Kan inte påminna mig när det hände senast! Å andra sidan tar jag igen det med råge i dag, men det var ändå skönt att vara lite strandad. Under tiden arbetade Fredrik och underbare, hjälpsamme grannen Jocke med att få Caravellen körklar.




Dagen avslutade med lite kalas. Lille Jimmie fyllde typ 27 och förärades med serpentiner, ballonger, en variant av tårta och ljus - samt lite skönsång...eller nåt... Ett trevligt avbrott från vardagen. Vilket kulminerade i en närmast absurd diskussion med blixtsnabba kast mellan samtalsämnen så som prostatastimulans...Joseph Mengeles studier av judars utseende...prostatastimulans...knutkors på bilar...prostatastimulans...geografins påverkan på svenskars inskränkthet...prostatastimulans...etc etc. Utdrag ur diskussionen: "Ja, JAG har då ingen prostatapunkt för jag har gjort en helkroppsröntgen och då sa dom inget om nån punkt - den skulle ju ha synts på röntgen!"..."Transvestiter saknar ju en kromosom eller äggstock eller vad det heter!" Jag överlåter till bloggläsaren att själv lista ut vem som kan ha fällt de kommentarerna.


Nu blir det packa bil och sedan dra iväg mot Kumla. Ser fram emot ett par intressanta konferensdagar och trevlig boende med SM i Weight Pull som klimax på lördag. Återkommer med rapport.


Lite ögongodis att hålla till godo med så länge:



Charmtroll





Charmtroll x 4 spekulerar





Puss!





Killarna chillar






Foten i örat!

1 kommentar: