27 augusti 2010

Bissingar och bromsar


Ungjäv....!!! Inte ens 3,5 månad och har redan fått sin första tand! Det var en jäkel till att ha bråttom - vem kan han brås på?!?!


Jag förklarade för Fredrik i dag att vi måste skaffa en unge till eftersom jag inte har hunnit med den här. Fredrik både lät och såg konstig ut då. Han har alltid sagt att han gör vad som helst för mig... Det ska han få äta upp!


Om jag nu överlever tillräckligt länge för att föda upp en unge till... I dag åkte jag glad i hågen iväg på lånad cykel tillsammans med hundarna - och höll på att slå ihjäl mig. Åbäket hade ju bromsar!! Såna nymodigheter är ju inte jag van vid...



Förutom att lånecyklarna är fullt utrustade (!!) finns verkligen inget att klaga på när det gäller de senaste dagarnas boende. "Hästen och Hunden" är ett otroligt charmigt Bed & Breakfast med fantastiskt god mat och fräscha, mysiga lokaler. Dessutom bra priser - här lär ni hitta oss varenda gång vi ska tävla i Örebro. Nu är det i egenskap av ordförande i RFF som jag och mina styrelsekollegor tillbringat ett par dagar här.



Efter nästan ett dygns resa ner (inkl 6 timmars sömn på en parkeringsplats), två diskussionsintensiva dagar, shopping på IKEA och Biltema samt lite sightseeing blir det skönt med en lugn kväll. Lite godis till föräldrarna och mangopuré till lilleman (som nu ätit allt från kokt morot till mjukost och yoghurt samt sugit/slickat på diverse attribut så som salladsblad och mjukt bröd).



I morgon är det SM som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar