24 november 2009

Tjena världen!


Var och fotade mig i går. Det var ingen "make over-photo shoot" så jag hade inte hunnit fixa frillan och så, men en snygg profilbild blev det i alla fall. (Herregud, vilken stor näsa jag har förresten !!!! ). Om ni tittar noga, kan ni se min snygga princesshälsning också - vinkar lite nonchalant med högra armen.


I övrigt har jag det bra här. Tropiskt klimat; varmt och fuktigt. Käket är inte allt för smakrikt men slinker ner lätt med hjälp av navelsträng och en klunk fostervatten då och då.


Fördriver tiden med vattengympa. Mycket bensprattel och lite boxning blir det. Har ganska mycket utrymme än så länge, så jag gör också kullerbyttor lite då och då.


Tänkte i alla fall göra som björnen och ligga i ide fram till våren. Skönt att slippa snö och slask. Fram i slutet av april tänkte jag titta fram. Ses då!


/ Bebben

1 kommentar: