19 april 2010

Råkade trampa Narcissus på tån...


När jag blev gravid vidgades min värld på så sätt att jag började hänga på lite forum som INTE handlar om hundar. Familjeliv är ett av dessa - och om insändarna där speglar barnfamiljernas vardag så må jag säga att det händer en hel del där ute i stugorna!!! Snaskigt värre!


En kille lade upp en tråd om sin blogg och var självklart ute efter reaktioner. Vilket han fick. För i bloggen berättar han nämligen ingående om hur han söker upp tjejer, har sex med dem och sen dumpar dem. Som om det skulle vara nåt ovanligt? Det enda märkliga i detta är väl att han söker uppmärksamhet för det - positiv eller negativ spelar ingen roll bara han får påspädning i sin narcisstiska störning.


Jag kollade in bloggen. Skittråkig. Faktum är att han bara har två sexuella erfarenheter som han återkommande hänvisar till via div tags i bloggen. Inte så mycket att stoltsera med m a o! Och det kommenterade jag också i Familjelivstråden. Och halledudanes ändå, råkade jag inte trampa honom på tån... eller sparka på hans akilleshäl. För TRÅKIG vill ju inte en narcissist vara!! Så han, å sin sida, gick in på min blogg (som finns angiven i användaren som man skapar på forumet) och sökte och sökte nåt att angripa... Och till sist kom han på det - jag använder typsnittet "comic sans" minsann!!


Ve och fasa - hur ska jag överleva den kritiken?


Förresten, tråden på Familjeliv är borttagen (förmodligen av en moderator). Hur ska han nu göda sin självbild, tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar