1 maj 2011

Lite smått och gott innan jag reser bort

Det här inlägget är det inte mycket bevänt med. Sitter här på övertid - borde egentligen sova min skönhetssömn sedan länge. Gudarna ska vet att det är behövligt med tanke på att jag ska tillbringa de närmsta dagarna i Västerås; 30-årsjubileumet för RFF ska firas med buller och bång. I lördags hade jag planerat att göra flera sista-minuten-inköp för att över huvud taget ha något annat än hundträningsläder på mig på galamiddagen men så började jag slipa ett köksbord... Nåja, med tanke på att jag här om dagen lyckades glömma bort att jag stod och provade BH:ar - topless - när Birk kröp ut från provhytten och drog i väg på egen hand, ska jag nog överleva ett jubileum iklädd trasor också.

TRASOR... inte trosor... ;-)

Och nu insåg jag att den Här bloggen inte har några smileys heller. Hata.

Helgen har i a f varit relativt bra. Lite jobb och tankar kring jobb. Eller ganska många. Men uppblandade med ett trevligt valborgsfirande med kära grannar och lite hundträning med nyfunna hundvänner.

Nu nattinatt. Äntligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar