6 maj 2011

Inte van att vara sjuk...

Nu är jag LESS!!! Inte van att vara krasslig över huvud taget - och framför allt inte så här länge. Jag tog det lugnt förra veckan (bara lite promenader) men det hjälpte ju föga. Så nu satsar jag nog på att skrämma skiten ur bacillerna istället. Planerna på stugan i helgen har skitit sig av många anledningar :-( men det blir både Öppet Hus på hundklubben och sitta med på freestylekurs istället.



Efter snabb middag med Fredriks släkt som var förbi på snabbvisit, masade jag mig i väg för lite dw och träningstävling. Jag och Fella försökte oss på Lk3 och det gick riktigt bra. Tror inte att vi behöver skämma ögonen ur oss totalt om hon håller denna nivå (och inte fryser, eftersom det som vanligt inverkar menligt på hennes lägganden).

Återkommer under helgen med förhoppningsvis lite roligare inlägg kryddat med bilder...Hundbilder, förstås som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar