11 oktober 2010

Ny era - dags för Tradera

Senaste dagarna går inte till världshistorien - jag kommer knappt ihåg dem själv - men av nån konstig anledning har det varit fullt upp ändå.


Söndag var hund- och städdag. Som de flesta dagar. Åkte ner till stan, körde ett ordentligt lydnadspass och efter det ett drag weight-pass uppför stans slalombacke ett par rundor. I övrigt kommer jag faktiskt inge ihåg vad jag gjorde...


I går blev det dock ingen hundträning alls. Ändå gjorde jag inget annat vettigt, känns det som. Förutom kvällens träningspass på Friskis & Svettis.


Jo, förresten. I takt med att Freja lämnar barndomen bakom sig, finns det en hel del saker som hon vill sälja. Så vi tillbringade några timmar med att fota och lägga ut på Tradera. Och som alltid, skapade annonesringen lite ångest. För dyrt? För billigt? Parallellt med att vi lade in annonserna, fick vi nämligen mail om att flera av sakerna såldes omedelbart. Nu ska bara jag ta mig i kragen och lägga ut en massa barnkläder och -artiklar.


Fast i dag står däckomläggning på schemat. Snöhagel i går kväll. Dags att gå i ide...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar