9 februari 2010

Fortsättning följer...



I gårdagens inlägg skrev jag om ett trist inlägg från en Anders Hallberg i tidningen Hundsport. Utan att ha någon som helst erfarenhet gör han ner weight pull och aktiva inom sporten totalt.


Vi var många som sparkade bakut och nu kan jag meddela att SWBA:s styrelse tagit frågan på allvar och har tillsatt en mediagrupp vars uppgift bl a är att göra ett bra benmäle på detta. Toppen. I gruppen ingår lilla jag men också en veterinär och ett par andra engagerade wp-are. Ska bli kul att se hur detta slutar - återkommer i frågan.


Ska också bli kul att se om jag måste gå och bli religiös, vilket i sin tur kommer att föranleda en separation från Fredrik. Lite trist men vad gör man inte för SWB Skellefteå..? Lite kryptiskt kanske, men den uthållige bloggläsaren kommer att få en förklaring i sinom tid. Håll ut!

4 kommentarer:

  1. Mycket går jag med på.
    Men religiös???
    Mja, nu lugnar vi ner oss.

    SvaraRadera
  2. Vänta bara... Ett löfte är ett löfte...

    SvaraRadera
  3. Jag var förbi på hundcaféet idag & möttes av ett gäng chockade människor som hade läst artikeln i hundsport! Dom ser verkligen fram emot att det finns folk som tar tag i detta nu!:)

    SvaraRadera
  4. Skönt att de inte gick igång på artikeln. Hoppas att andra reagerar likadant...

    SvaraRadera