7 februari 2010

Andfåddhet och hjärtklappning








Det har jag haft hela dagen. Gör mig så frustrerad - jag är ju van att kunna göra i stort sett vad jag vill med min kropp, gravid eller inte gravid.


I dag steg jag upp tidigt (efter ännu en natt med dålig sömn - maghelvetet är i vägen oavsett hur jag sover), stökade på lite och efter några timmar var det bara att gå och lägga sig en stund för att få hjärtat att sluta rusa. Sen klöste jag mig runt dryga halvmilsslingan med spark och sedan lite tung drag weight med hundarna.


Kanske får börja med lite nedräkning. Faktiskt bara 2,5 månad kvar innan jag förhoppningsvis blir mer mobil.


I morgon är barnen lediga så vi har en lite "bonus-helgdag". Skönt. Hoppas på bra väder så kan vi göra en skoterutflykt. Killarna hjälptes åt att dra fram skotrarna i dag så det surrade som i en liten bikupa här på gården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar