15 oktober 2009

Bus i Västerbottens Grand Canyon

I dag har det inte gått många knop för var sig mig eller Fredrik. För mig verkar flunsan vara på väg att ge sig, med rinnande ögon och näsa samt nysningar till följd. Fredrik är bara i ingressen och lider av huvud- och muskelvärk samt ont i halsen.


Förutom lite jobb ägnade jag nån timme åt att måla innerdörrar - satt på golvet och snorade och penslade. Sen gjorde vi en Ga... jag menar en latmansmanöver... och körde iväg hundarna i bil för att de skulle få aktivera sig själva. Till Marranäsvältan bar det av - för vilken gång i ordningen vet jag inte. Typ Sveriges största sandtag! Ida fick också följa med - undrar vad hennes matte säger om att borsta ut X antal kg sand ur pälsen på henne i kväll...



Det finns också en liten filmsnutt från dagen.


Lägger ut lite foton tagna av Karin Wulff på samma ställe tidigare i sommar:




2 kommentarer:

  1. Underbara kort, SÅÅÅÅÅ vackra hundar!!Jag har bytt blogg igen och gått tillbaka till blogger, trivs inte på Metrobloggen. Min nya adress: http://missborderline-mb.blogspot.com/Ha en go helg!Kram från Missen!

    SvaraRadera