13 september 2011

Egentligen ingenting särskilt

Tänkte bara ge ett livstecken ifrån mig. Här går väl livet sin gilla gång. Regnet fortsätter falla. Jag har mycket jobb - lyckligtvis med jättetrevliga kollegor. Jag har ambitioner om både egen och hundträning som för det mesta kommer på skam men som ibland hinns med.


Förväntansfull Birk väntar på att han, jag och hundarna ska få skjuts till träning av storebror Elias i hans nya A-traktor.



Fast allra helst tar han förstås saken i egna händer... (Vaddå oskarp bild?!?! Har ni försökt fota i en EPA efter grusväg nån gång?!) 



Och hundarna älskar den lilla "bönpallen" bakom sätena i pick up:en - perfekt utsikt!


Och så försöker vi beta av listan med måsten. I det avseendet är Fredrik mer operativ än jag:



Han har tagit upp ett stort hål i källarväggen för att få in pumpen till jordvärmen. I dag blir det fortsatt jobb med att få ut oljetanken genom samma hål. Och jag ska nog fokusera på att hålla mig ur vägen och sköta markservicen...

1 kommentar:

  1. Du är för Jefla Härlig! När ska vi ses? De va längesen nu.

    SvaraRadera