9 december 2009

Medelmåtta med oanad förmåga












I alla år - genom hela livet - har jag avundats personer med extraordinära förmågor. Beundrar människor som, oavsett deras prestationer i övrigt, har någon specifik grej som gör att de "sticker ut" och kan vara stolta över.



Jag är ingen sån. Jag är medelmåttornas medelmåtta. Massor med kunskaper - men spridda över oräkneliga områden.


Men så, i dag, kom jag på det! Jag har ju en sak som gör mig lite "eljest"!


Jag epilerar mig under armarna.


De' ni!


Det borde väl ändå vara nå't? Rambo syr sig i armarna och jag eliperar mig under mina.


Vad jag nu ska med en sån förmåga till...



Förresten.... Rambo hälsar...

2 kommentarer:

  1. Hahaha, jamen du de är ingen LITEN jävla merit! Du är så ball :D

    SvaraRadera
  2. Aj aj aj aj aj! Dra helvete vad ont det ska göra! Håller med Kajsa, det är ingen dålig merit det där icke!

    SvaraRadera