12 januari 2010

Produktiv dag...

...även om jag inte hittar en bild som matchar den.


Iväg på morgonen till Norsjö och ett behandlingshem startat av en av mina fd kollegor. Ett par timmars utbildning för dem tillsammans med min kollega. Sedan snabb lunch och iväg till södra sidan om Skellefteå för att träffa två jättetrevliga generationer familjehemsaspiranter. Och, nästan som om det var ett tecken, så fick vi två placeringsförfrågningar medan vi parkerade på deras gård - varav en matchar familjen och deras önskemål. Snabba ryck!


Sen hem som snabbast, kasta i sig mat och till stan igen för ett vattengympasass. Sedan snabb dusch och omklädning och iväg till allmänlydnadsträningen där både Ya'ax och Fella skötte sig utmärkt.


Hem igen och har nu suttit ett par timmar med administrativt skitgöra. Nu börjar både orken och dygnet vara slut, så jag ska belöna mig själv med sänggående. I morgon ännu en hektiskt dag som jag kommer att avsluta i horisontellt läge på nattåget till Stockholm.


Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar