18 januari 2010

Hybrisöverslag!


Rackarns, vilken duktig brutta jag har varit i dag!


Uppe tidigt för att skicka barnen till skolan. Sen målartvätta och måla första varvet på Frejas golv.


Sen satte jag igång med det förhatliga förarbetet för kommande implementering av ett nytt utvärderingsverktyg. Skapa kodnyckel, skriva ut, sortera och posta ungefär 200 dokumentkopior, göra en plan för användandet av materialet, informera berörda etc etc.


Gjorde bara en kort paus för att laga mat till pappa och Fredrik somjobbade ute i garaget. Sen på med kläder och selar och ut på en 7 km sparktur med hundarna. Hann t o m ha ett "Eureka Moment" när Fella började dra ordentligt. I jämförelse med Ya'ax, som löper fram som ett arabiskt fullblod, liknar Fella väl mest en... fjällko... men hon är ju metodisk i alla fall...


Efter ett långt eftermiddagspass på kontoret var det bara att snabba sig i med mat och på med träningskläder. På Friskis & Svettis strålade vi samman med Inger. Hon, jag och Freja körde ett svettigt danspass (à la flirtkula för min del).


Sedan förbi ICA för införskaffande av mat samt pantande av PET-flaskor (för sammanlagt 320 spänn - "det bär sig att dricka Pepsi", som Fredrik sa...).


Hemma igen hjälptes jag och Fredja åt att måla varv nr 2 på hennes golv.


Och sen var dagen liksom slut! PUH!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du hittade till min blogg! Jag vart faktistk riktigt, ritkigt glad! Mamma har inte facebook eller nånting liknande, men hon går att nå på linda.leppiaho@hotmail.com.
    Åsa har jag ingen aning om, men om du frågar mamma så fixar de nog sig!kram

    SvaraRadera