2 januari 2010

Hårfint


En dag som inte lär gå till världshistorien men som ändå har varit hur skön och avkopplande som helst. Var till stan för att göra lite ärenden och väl där kom vi på att vi kunde åka till mamma och pappa för att få lite sällskap när vi tränade hund. Sagt och gjort; jag och mamma (karlarna fick av nån anledning ett jättebehov av att meka i en skoter eller vad det nu var...) tog en ordentlig dw-promenad med hundarna. Därefter fika, sällskapsspel (INTE Jungle Party denna gång) och sen surströmming till middag. Mmmm...


Väl hemma kom jag på att jag, som numera inbiten simmare, skulle ansa bikinilinjen. Min ordinarie epilator fick ge vika för en mer lätthanterlig Veet-kräm.Trodde jag... Men när man inte ser... och knappt ens når... är man inte ursäktad då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar