26 juni 2011

Kort inhopp - livet väntar


Nästan lite sommarkänsla på altanen



Vaknar upp kl 6 till en solig (om än blåsig och förmodligen inte särskilt varm) dag och stundande hundträning med gott sällskap. Känns bra. Kan till viss del kompensera kontrollförlusten jag kände av att ha Fredrik och hundarna på vift i går. De patrullerade Midsommartravet och självklart gick det bra, fast lite konstigt var det. OK att han har mina ungar - men hundarna..!? :-)

Sista dagen med ungarna innan de åker till pappa några veckor. Har så smått börjat acceptera att den här sommaren inte riktigt blev som jag tänkt så nu glider jag mest med strömmen. Bytte midsommarlättjan mot lite nyttiga aktiviteter i går (typ bilsanering) och tänker ge mig i kast med en förvuxen gräsmatta senare i dag. Och så fort det bara går, drar jag iväg till stugan igen!

Vår lille EHEC-bäbis mår bara finfint. Lilla Duracellkaninen. I går kom jag på honom med att låsa upp min iPhone flera gånger. Spännande att se vilka kostsamma appar han hunnit ladda ner...

Nu upp och iväg. Allt gott folk!

1 kommentar:

  1. Så skönt att höra att Birk mår bra!! Kram/Åsa

    SvaraRadera