18 december 2010

Pax inte hämta tidningen!


Såna här dagar älskar jag min granne. Han som kommer brummandes med baklastaren och fixar en farbar sträng ut till vägen. Kruxet är att han har mycket annat att göra så det blir nog att äta frukost utan morgontidning i dag.


Bonussonen hade en tanke om att komma körandes med EPA från Hörnefors i går kväll. Vi avstyrde, tack och lov. Däremot har jag en tjurig och allt för snäll pappa som gör en vansinnesresa i en liten konservburk ner till Stockholm för att hämta bror + sambo. Jag VET att jag skulle ha gjort precis likadant om jag ställdes inför samma val, men eftersom jag nu kan ta mig lyxen att stå vid sidan om och tycka så säger jag bara en sak - VANSINNIGT!


Efter en "lagom" dag i går - innehållande städning, lte jobb, ordentlig hundträning, egen träning, några julklappsinköp och en trevlig middag hos vänner - hoppas jag på en likadan i dag. Kanske liten skidtur med hundarna, julklappsinslagning, klädtvätt och så lite bowling i trevligt sällskap. Om jag överlever dagens största åtagande. Att få sambon att vakna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar