25 oktober 2011

På G...som i gnag...

Oj, senaste timmarna har jag haft flyt!

Efter att ha mått konstigt på kvällstid senaste veckorna, gjorde jag i går äntligen slag i saken och gick och la mig istället för att ha måttliga ångesttendenser och snurra runt i TV-soffan, sova nån stund, jobba nån stund och försöka uppvigla nån sorts social förmåga däremellan. Detta innebär att jag somnade vid 22-tiden, vaggad till söms av två hundars ivriga tuggande på sina halvmeterslånga köttben (inhandlade på Ö.B. för 31:- - rekommenderas!).

Sen vaknade jag i o f s under tidiga morgontimmar av hund som förmodligen hade rännskita till följd av sin köttbenskonsumtion och behövde ut. Men för ovanlighetens skull kände jag mig ganska utvilad och redo att ta mig an dagen. Hann sitta och arbeta med administrativt skitgöra i 2,5 timmar innan Binke-Bonk och hans pappa slog upp sina blå.

Nu iväg på lång arbetsdag som bl a innehåller inspektion av Arbetsmiljöverket och strukturering av nya uppdrag. Ser fram emot en "ledig" (=hittills obokad) dag i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar