10 oktober 2011

On the Road Again

Det har blivit många timmar efter vägarna senaste dagarna. Till fots och till bil. Och mer lär det bli.

Om man räknar med en förväntad promenad på dryga milen med god vän i morgon bitti, har jag avverkat drygt fem mil till fots på lika många dagar (och därtill ett eller ett par träningspass på Friskvårdskompaniet). I går blev det 1,5 mil t o r till hundklubben - och då var det ju himla tur att jag INNAN jag började trava på kom på att man faktiskt kunde pumpa barnvagnshjulen... Rackarns så lätt det plötsligt gick!

Billedes har jag, förutom det vanliga hattandet hit och dit, några resor till Umeå, Storuman etc under veckan. Lyckligtvis har jag i de flesta fall privatchaufför i form av Fredrik när jag kör E4:an söderut och det är underbart eftersom det inte finns tråkigare och längre väg.

Nu vila lite. Framför TV:n. Skulle tro att jag slocknar innan 22.30, vilket är ovanligt sent för mig. Å andra sidan har jag sovit en timme på eftermiddagen i dag. Gammal eller bara slut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar