25 november 2010

Ska bara...



Vet att jag tidigare skrivit att ett symtom för att det är lite väl mycket på gång är att jag inte hinner blogga. Och nu har det varit tunnsått med blogginlägg senaste tiden...


Har satt mig vid datorn vid 6 - 6.30-tiden på mornarna och tänkt "Jag ska bara...". Förutom avbrott för amning och blöjbyten är det först när jag konstaterat att det börjat skymma och det känns för sent för att göra nåt vettigt med hundarna som jag insett hur länge jag suttit naglad vid tangentbordet. Från det att upphandlingen var klar tog en mastodontutredning dess plats. Den lär kunna sysselsätta mig en bit in på det nya året. Lagom till tjugondedag knut då det är dags att plocka ner allt julpynt som jag just konstaterat att jag inte kommer att hinna sätta upp i tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar